Σάββατο, Ιανουαρίου 19, 2013

Διαλογο-διαλέξεις - δικτυακό βίντεο

Τελικά είναι μεγαλύτερος ο κόπος του να ανεβάσεις μία διάλεξη στο Διαδίκτυο από του να την κάνεις. Πρώτα γιατί το ανέβασμα διαρκεί πολύ - ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! Δηλαδή η μία δίωρη διάλεξη, σπασμένη σε 4 κομμάτια, θέλει συνολικά πάνω από 16 ώρες. Δεύτερο γιατί δεν έχεις την δυνατότητα παρέμβασης στο υλικό. Έτσι στο πρώτο βίντεο που ανέβασα υπάρχουν στην αρχή δύο λεπτά σιγής κι άλλο ένα όπου μπαίνει ο ήχος και ακούγονται άσχετα πράγματα - μέχρι να πάρω σήμα ότι έχω ήχο.

Βέβαια θα μπορούσα να αντιγράψω το DVD στον σκληρό δίσκο και να κάνω μοντάζ - αλλά αυτά τα έκανα νεότερος, δεν έχω πια περιθώρια. Λίγη υπομονή αγαπητοί θεατές!

Υπομονή όχι μόνο με το ξεκίνημα αλλά και την όλη ποιότητα. Μία και μόνη στατική κάμερα υπάρχει, δεν ζουμάρει, ο ήχος φτωχός και οι ερωτήσεις δεν ακούγονται καλά. Την επόμενη φορά (αν υπάρξει) θα συνεργαστώ με τον φορέα να γίνει κάτι καλύτερο.

Έχω ήδη στα χέρια μου έξη διαλέξεις (2-7) περιμένω τις δύο τελευταίες και υπάρχει ερωτηματικό για την πρώτη (τεχνικό πρόβλημα). Ανέβασα την δεύτερη "Περί Θεού" και σιγά σιγά θα προσθέτω τις άλλες. Είναι εδώ:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL-YZizOT44uo-b9rrmHMCUapBsELFyGux

Αν για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί ο σύνδεσμος, μπήτε στο YouTube και δώστε στην εύρεση (search) τις λέξεις: "Διαλογο-διαλέξεις". Καλή δύναμη!


YΓ. 48 ώρες μετά. Διαπίστωσα όχι έχω πολλά ακόμα να μάθω (π.χ. για το YouTube που δεν το είχα δουλέψει καθόλου). Ευχαριστώ τους φίλους που μου έγραψαν συμβουλές - και ιδιαίτερα τον Steppenwolf. Χάρη σε αυτούς μπόρεσα να κόψω τα αρχικά νεκρά διαστήματα από το πρώτο video.

ΥΓ. 2: Ανέβηκε και το θέμα 3, "Ελευθερία" - και χωρίς αναγγελία θα ανεβαίνουν σταδιακά και τα υπόλοιπα.

ΥΓ. 3: ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΟΛΕΣ!. Έχω γκρουπάρει τα κομμάτια σε playlists όπου μπορεί κανείς να τα δει με την σειρά. Η διεύθυνση είναι:
https://www.youtube.com/user/nikodemus9/videos?view=1